Hurra.

Hurra för den nya kursen, idé- och lärdomshistoria, som började idag. För den trevliga tanten och gubben. För att ordet platoniskt susar i min hjärna. För en tavla full med ord utan någon som helst kontroll.

Hurra för att min almenacka är kladdig av pennor i olika färger. För fina ord som nationsöl och hem.

Hurra för jobb.

Hurra till och med för att jag fyller nitton om några dagar.

Hurra för att man stöter på Lolo och Meit.

Hurra för att jag slutat gymnasiet.

Hurra för att jag känner mig fri.

Hurra för att min lön kommer snart.

Hurra för vänner.

Hurra för hurra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

HURRA FÖR LIVET!

2009-10-20 @ 19:49:11
Postat av: fiian

åh sån lycka! hurra för det!! :)

2009-11-12 @ 13:09:06
URL: http://myllengrus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0