in och ut genom entrén.

Jag måste säga att jag inte är så van att gå på stan ensam. Oftast så har jag min trogna syster vid min sida.
Men idag skulle Malin jobba.
Detta resulterade i att jag åkte till köpcentret Entré - där min systers jobb ligger placerat. (Listigt?)
I alla fall så lyckades jag. Jajjamensan! Jag kammade hem skjorta, tunika, julklapp och smink på några få(?) timmar! Men det jag nog mest är stolt över är att jag faktiskt lyckades ta mig ut ur Entré. Det var så försräckligt nytt och stort att jag aldrig riktigt förstod var jag befann mig.
Upptäckt av att man faktiskt inte behöver stressa när man tittar i affärer är också nytt. Detta är nog det stora positiva med att gå runt själv. Jag behöll ett milt lugn hela tiden, så pass milt att jag var vänligare mot de flesta expediter än vad de var mot mig. Jag lät till och med folk tränga sig före på bussen - så ostressbar är jag!
En annan sak; att titta på "Sex and the city"-filmen kvällen innnan man ska handla är otroligt peppande. :)

Nåväl.

Nu sitter jag hemma i lägenheten med alldeles för lite kraft för att städa och handla mat. Men det gör inte så mycket. För senare kommer Linnea hit för att pigga upp mig inför vår sittning i natt. Det ska bli mycket kul.
Det är nyttigt att ha saker att se fram emot.
Som första advetnt i morgon. Det var år sen som jag längtade så mycket efter julen som jag gör nu. Med advent har väntan inletts.
Dessutom så ska jag på Beatles-kväll hos Robert imorgon, då blir det även glögg och pepparkakor. Utmärkt!

Jag vill fortsätta detta inlägg med att pryda det med lite bilder från förra helgen.
Varsågoda och njut:








De må inte vara så vackra eller tagna med den bästa kameran. Men bilderna ger mig en bra känsla i magen. :)

Nu ska jag försöka ta mig samma och SLUTA SPELA SPINDELHARPAN.


Kommentarer
Postat av: Linnea

lördagsnatten var asbra, jag har sällan dansat så mycket.

förresten förstår jag spindelharpa frustrationen, fast jag spelar kungen istället :(

2009-11-30 @ 11:44:09
URL: http://rentawreck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0