darwinistiskt.

den här dagen har varit bra.
det har bara varit jag och pappa hela dagen, på ett mycket mysigt sätt.
mest har vi byggt (eller snarare lackerat) på min gamba, men även hamburgare, kaffe och Roling Stones har förkommit.
jag älskar verkligen min gamba.
jag tror vårt förhållande kan liknas lite med en förälder och dess barn.
känsloband. jajjamen.



Min är den närmasr kameran. den andre är en sopran-gamba och är malins.
(min är en pardessus de viol)
Dem hänger på tork i matsals-lampan.


Andra saker idag:
- kommit på mig själv att jag avskyr när folk inte klickan in sina bläckpennor efter användning.
- pappa kom fram till att vår trädgård var darwinistisk. den starkaste överlever! jag tyckte den mer var som ett naturresarvat, orört.
- kaffe+bok på nya conditoriet är bra.
- runda glasögon är fint.

imorgon träffar jag syster Anna.
det är mitt solsken i vardagen.
om man bortser från den sol som sken i vår darwinistiska trädgård idag.

 hejdå.


Kommentarer
Postat av: Miriam

Åh,vad söt sak!

2009-05-20 @ 20:31:56
Postat av: linnea g

oj vad fin och duktigt!

2009-05-20 @ 22:57:38
Postat av: F

åh gud. jag saknar dig så himla mycket att det känns som om jag kommer att gå sönder. ska du på någon festival i sommar, fina du? kanske emmaboda?

2009-05-22 @ 01:58:04
URL: http://pulsurbalans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0