hejigen.

Jag har liksom glömt bort lite av den här internet-blogg-facebook-grejen.

Jag är ensam hemma i Örkelljunga eftersom mor och far är i Stockholm. Jag tycker om att vara ensam och inte göra någonting. Dock skulle det kännas bra att snickra lite på gamban.
Men ingenting kan också vara bra.

Skol-lusten har helt flugit  ur mig och jag tycks inte hitta den någonstanns. Jag har helt enkelt blivit förskräckligt lat och ser ingen motivation till att förändra detta. det är nästan lite hemskt.
Allt är egentligen som vanligt och jag borde vara glad. Har kanske tröttnat lite.
Men det är i alla fall en sak som är säkert.
Ungern är mitt ljus i mörkret.
Ungern är något som man kan se fram till.
Ungern it is.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0