Shoop, shoop, shoop.. thats where it is!

Jag undrar om det är farligt att kombinera polkagrisar och ipren.
Vilket fall är jag beroende, av något av dem, jag vet inte riktigt vilken än.

Jag har lyckas skaffa mig en magnifik ångest över att jag inte har något pålitligt jobb.
Detta kanske inte är så  konstigt eftersom jag förväntas betla 2500 kr i hyra + mat om några månader.
Ingen som har ett extra jobb liggandes någonstanns till mig?
Blö.
Sen har jag lite ångest över en religonsläxa som jag inte gjort.
Jag menar, vad är det för fel på mig?
EN liten fjöntig religonsläxa!

Förresten.
I "the shoop shoop song" så har Shoopy killen det handlar om.
Ytterst upprörande.

Godkväll.
- Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0