inte mitt faktiska liv.

När man har spenderat ett helt lov med att ha vattenkoppor (nej, jag har faktiskt inte kommit längre i min utveckling) så kan man ju tänka sig att jag längtar att få komma tillbaka till skolan och träffa människor.
 tänka sig.
träffa människor? ja.
skolan?  ...
Jag har trots allt levt i en bok hela lovet (egentligen tre) och därför sluppit att tänka jobbigt.
och det har varit skönt.  underbart.  fantastiskt.   och jätte hemskt.

jag tänker inte gå till skolan imorgon.
för jag måste ju 'bli helt frisk'.

men jag pratade med min bror idag. det gjorde mig glad.
och prickarna håller på att torka bort från min kropp. det är bra.
och min gamba är fin.  jättebreah.

lyssnade på Amy Winehouse idag och insåg hur mycket jag har slitit på den skivan. och min hjärna lyckades mixtra till det ordentligt så att jag mindes hur jag kände under den där långa perioden som jag lyssnade sönder hennes underbara röst.
det var lite skrämmande, och spännande. men mest hemskt kanske även om jag fortfarande njuter av musiken.
det är alltid lite skrämmande att titta tillbaka på sig själv. det är lite därför jag hoppar över att leva mitt faktiska liv.
så enkelt det kan vara då, inte sant?
eller ja... tills man blir tvungen att leva sitt faktiska liv.
faktiska liv, vilken löjlig ordkombination...

godkväll.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker det är fasligt bra att du är tillbaka, snart är det vår och student!

2009-02-24 @ 12:51:18
Postat av: linnea

jag skrev det.

2009-02-24 @ 12:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0