I got stripes -

Jag tycker om valborgen.
den var mysig, förvirrande och charmig.
hur fulla lunda-studenterna än må vara och trots att jag väcktes av 10000 brats i min innergård så var allt bra. mycket bra. picknick, härliga människor, kemisalen, skratt och gråt(som vanligt). tack kära vänner.

idag har jag drunknat.
drunknat i förfäran över örkelljunga människor.
dem ger bitska blickar och jag försöker hålla nerverna i styr.
jag klarar inte av det. inte så många av dem på en gång. överallt. hela tiden.
jag flydde till atomfysikens värld istället. känner mig mer hemma där.
sen kom Toft och räddade mig från komplett undergång.
tack toft.

annat som har för vana att rädda mig är Johnny Cash.
Jag går just nu igenom en Cash period. Har får mig att gråta.

imorgon kommer jag vara jätte lyckligt.
det vet jag eftersom jag redan är lyckligt över morgondagen.
Hanna, Linnea och Köpenhamn. Sen grillning hos Emanuel med sällskap av smaskigheter som Martin och co.
det tycker jag om.



 - stripes around my shoulders
/Sara

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag önskar att jag kände dig, du verkar ha så kul liv!

2008-05-04 @ 11:39:10
URL: http://rentawreck.blogg.se
Postat av: Matilda

Sara!
Det är helt sjukt otroligt längesen vi hördes nu. Den här vintern och våren har varit hysterisk och är det fortfarande. Allting går så himla fort och jag hänger verkligen inte med. Helt plötsligt stannar jag upp och upptäcker att någon jag tycker så otroligt mycket om, inte funnits i mitt liv det senaste kvartalet. Jag vill verkligen träffa dig snart. Och krama dig och höra om ditt liv som verkar gå i samma fulla tempo. Jag saknar dig så mycket.
Jag har nytt nummer efter att jag klantat bort min gamla mobil. 0763-087053
Hoppas du mår bra. Jag mår bra.
Och snart är sommaren här!
Pussar och kramar
/Mattis

2008-05-05 @ 12:09:03
Postat av: Kerstin

cash är en riktig musik-poet.
det gillar vi :)

2008-05-28 @ 19:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0