my sweet brown sugar everyday.

jag slits åt tusen håll.
sitter fast i en tid som inte är min.
min tid fanns och därför kan jag aldrig äga den. det finns ingen säljare bara en villig köpare.
vita klänningar och gröna landskap, det gör lite ont innuti mig när jag tänker på det.
minsta lilla fågelkvitter njuter jag av, det är som en underbar aptitretare. en liten smak av det som jag så oerhört längtar efter, till den tid och dem platser där jag passar in.
men tro kära ni inte att jag är otacksam, jag har bara en stark längtan till någonting annat.
till och med en lidelsefull längtan.

men tackochlov har jag ju Robter Belfour som räddar mig ur mina värsta kval.
hans djupa stämma som sjunger om krossade hjärtan får mig att pirra.

tack herr belfour.
- sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0