I'm all shock up.

att sitta och sjunga med till Elvis med Laura i deras minibuss är underbart.

19 dagar senare och jag är hemma.
klockan kvart i tolv igår natt bankade jag på dörren och väckte mor och far.
jag är hemma!
med morgonrockar kom dem farande och hjälpte mig in.
det var skönt att äntligen få krama dem.

jag har nog fortfarande inte riktigt hunnit förstå allt jag har upplevt.
men det gör inte så mycket, det får komma sen. nu vill jag mest återgå till vardagen (hur tråkigt det än må låta).  jag vill lyssna på pappa när han spelar gitarr för mig, jag vill sitta i soffan i timmar och stirra på en grå himel och jag vill mest av allt träffa mina lyckopiller.
uppskatta allting ännu lite mer.

men jag måste ju tillägga att denna svenssonsvensson liknande husvagns semestern var inte alls lika svenssonsvensson som den låter. att uppleva Kroatien, Italien och Frankrike med Laura, hennes föräldrar och hennes 98 bröder är fantastiskt, chockerande, spännande, roligt och otroligt varmt.

hej kalla sverige.
 - Sara

Kommentarer
Postat av: Linnea

klart du ska med! om du låtsas var 15 och åker med martin kostar det typ 5 spänn, det är NAJS. göteborg och du och jag.

2008-07-11 @ 14:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0