Toppen av lycka, den är funnen.

Man kan aldrig få för mycket kyssar.
Det förstår jag nu.

Den där underbara mannen, som jag i veckor har gått och drömt om, har plötsligt blivit min.
Jag förstår fortfarande det inte. Så pass underbara ting kanske det inte är meningen att man ska förstå.
Så det enda jag gör nu förtiden är att längta.
Längta efter nästa kyss, nästa leende, nästa topp av lycka.
Nu har plötsligt min tillvaro förändrats. Jag längtar inte längre efter att få komma hem till Snickeboa (även om det också är underbart) jag längtar efter Martin, oroväckande mycket faktiskt.
Och nu vill jag aldrig släppa denna man som krossade mitt väluppbyggda skydd på några sekunder.
Detta skydd som jag nu under månders tid har, med all min energi, byggt upp. Några leenden och några kyssar. Allt föll. Jag föll, men den stora skillnaden var att jag hade någon som fångade upp mig i sin varma famn.

Jag vet knappt vad jag ska skriva.
Jag kan nog inte skriva så mycket. Det är helt enkelt för bra för att kunna beskrivas med ord.
Jag förstår inte ens vad han möjligtvis kan se i mig, och jag oroar mig för att han plötsligt själv inte heller ska förstå vad det finns att se i mig.
Men när han trycker min hand så flyger dem tankarna bort. Jag vill aldrig släppa den handen.

Jag är bortskämd med lycka.
Och jag älskar det.
- Sara

Kommentarer
Postat av: frida

åh! så fint har nog aldrig någon skrivit om kärlek förut... jag blir ju helt kär bara av att läsa om det. jag önskar verkligen att vi bodde närmare varandra. vill bara sitta uppe hela natten och prata igenom allting. åh! jag blir så glad för din skull, finaste finaste du.

2008-01-29 @ 20:47:21
URL: http://pulsurbalans.blogg.se
Postat av: Matilda

!!!
YES ÄNTLIGEN! Sara det här är ju underbart!
jag vill ringa dig i helgen och fråga dig om allting!
har du tid för det kära du? eller ska du sitta och pussas då? :)
åååååååh. det här förtjänar du.

PUSS

2008-01-30 @ 19:29:39
Postat av: sara

oh dear lord!
man blir så GLAD så det är inte sant!
nu måste jag komma till lund och sova över och ha allmän tjejkväll och höra allt och träffa honom och bara allt på en gång!
SARA! du MÅSTE maila mig DIREKT när nått sånt här händer!
jag blri så glad...

2008-02-02 @ 23:53:52
Postat av: sara

just det... vad önskar du dig i inflyttningspresent?

2008-02-02 @ 23:57:36
Postat av: Stefan

Åh va kul, Sara skickade länken. Aldrig fel att känna en lycka som varar. Ser fram emot att träffa honom. Kram!

2008-02-03 @ 00:02:33
Postat av: sara - mypassingdays

Tack käraste ni. Jag är ofattbart lycklig. Har nyss haft en stårlande kväll(natt) med denna mannen och är just nu full med lyckliga bubblor.
Klart vi ska snacka igenom detta! Med var och en av er! det enda sättet för mig att sluta tänka på honom är väl att prata om honom, så det passa liksom mig UTMÄRKT!
saknar er alla förskräckligt dock!
/sara

2008-02-03 @ 13:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0