Och jag ska besegra allt. Ja, även dig herr monster!

i mitt huvud bor just nu ett litet moster som konstant bankar med en hammare. jag hatar detta monstret. det är sjukt jobbigt att gå runt med huvudvärk och ingen ork i kroppen.
och detta är det som jag har gjort hela dagen, eller ja, jag har ju svalt några ipren i mellan åt också.
men för att bortse från min sjukdom som brukar kallas feber så har jag mycket roligt att se fram emot.
som t.e.x. min FLYTT som kommer att äga rum imorgon (Om inte någon gudrun-liknande storm, som aftonbaladet har varnat för, kommer ivägen och hindrar detta underara ting).
tänk. jag och malin. i vårt eget lilla boende. fria.
tänk. jag och malin. har fått vår egna cello. äntligen.
JAJAJAJAJA! det är sant. vi har fått vår egna cello. och jag känner mig så galet bortskämd att jag vet inte vad. en cello OCH ett gårdshus inköpta av mina överraskande impulsiva föräldrar under mindra än två veckors tid. galet. absolut underbart galet.
Så nu har jag några mål:
Jag ska inreda det nya fina gårdhuset.
Jag ska börja träna på den nya fina cellon.
Och jag ska börja plugga på det gamla äckliga biologi provet.

hm... andra fantastiska nyheter är att Johannes gamla TV har nu bestämt sig för att fungera och detta betyder att vi också kommer ha en TV apparat i Snickeboa. Funderingar över hur bra detta egentligen är stoppar jag undan och bestämmer mig för att njuta.

Men nu ska jag nog gå och knarka lite mera ipren i min ständiga fajt mot monstret.
- Sara


Kommentarer
Postat av: din linn

jag avgudar din blogg. och jag saknar dig förbannat mycket. kommer snart! kärlek

2008-01-20 @ 19:32:57
URL: http://marialinnstenius.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0