hej nöd-underhållning.

Jag älskar mitt lilla gårdshus Snickeboa.
Man kan inte säga annat än att det är underbart. Trots det nybyggda fula staketet på "loftet".
Var dag som skolan slutar så tindrar min mage av förtjusning eftersom jag nu äntligen får gå hem till mitt och Malin trevliga boende som ständigt pryds av tända ljus. it's faaaaantastic.

Biologi provet är äntligen över och jag har lyckats fixa C-strängen på cellon halvbra UTAN sån där krita. Jag är stolt. Fast detta är jag ju innan jag faktiskt har sett resultatet på provet.. urk.
Men bort med bekymmren och in med vår!
jag känner redan lukten av den. Den är på väg. mina tår säger mig detta, dem är nämligen inte längre isbitar 24h om dygnet.
galant. för jag älskar ju våren. den är bäst.
den är till och med hygglo (för att citera Örjan).

Det finns en ganska dum grej dock.
(okej det finns flera dumma grejer, men dem orkar jag inte med.)
Och det är att vi inte har internet i kära Snickeboa. Detta gör att jag för det mesta inte har tillgänglighet till min blogg (AH!) och därmed inte har någon nöd-underhållning. Surt.
varför ska alla ha lås på sina sladdlösa-internet? mycket onödigt enligt mig.
Så bibblan (som jag sitter på nu) är min så kallade räddare i nöden. mitt andra (eller tredje) hem.
Bibloteket är bäst helt enkelt, eller hur mamma?

tänkte påminna alla söta filurer om att jag för det mesta nu förtiden endast går att nå genom min mobiltelefon. detta pga att jag inte har någon hemtelefon i Emils andra hem.
tänkte även påminna mig själv om att inte tjata sönder folk om mitt Lunda-boende (jag skryter som en.. en.. skrytmåns!). Jag ber alla berörda om förlåtelse för detta.

tack för mig.
Sara.

Kommentarer
Postat av: friden

jag tycker om att läsa om ditt nya hem, det låter så himla fint! pappa o vi funderar över att åka en sväng till skåne snart... kanske kan hälsa på?

2008-01-24 @ 22:40:03
URL: http://pulsurbalans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0