låt oss trotsa vädret

det har nu gått en månad och en dag sen jag drack lagom varm varmchoklad med Martin.
det är galet.
vi känns som några få dagar, samtidigt som vi känns som en evighet.
firandet av denna månad bestod av bulgur och scrubs. helt perfekt.
jag är saligt lycklig.
undrar hur lycklig man bör vara?

det var vår idag. blåsigt, men vår.
detta firades med hanna och en piggelin i lund.
vi trotsar vädret, med en glass!
lite kallt, men det var det värt.
jag fryser ju trots allt inte lika mycket om mina strumpbyxklädda ben längre.
och det är ju ett tecken på att man bör äta glass på torget, hur isiga vindarna än må vara.
låt oss trotsa vädret!

-sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0