världens bästa bak-russin.

När jag bli gammal... nej, jag kommer aldrig bli gammal. jag kommer inte kunna tillåta det.
När jag blir russinlik och vis, då ska jag baka.
det har jag bestämt idag.
för idag har jag bakat. jag har stått med choklad och mjöl upp till armbågarna. underbart helt enkelt.
så när jag blir russinlik och vis och har sådär jätte mycket tid som bara russinliknande människor har, då ska jag bli den bästa bak-russinet som finns. :)


Jag bli chockerad över att det stod den 27 inpräntat i almenackan idag. även om jag igår tänkte på att det skulle vara den 27 idag, och i förrgår, och i förrförrgår och i förrförrförrgår.
Martin sa grattis i telefonen. Säger man grattis? jag menar, andra kanske gör det, liksom: "Grattis, ni har lyckats i tre månader!". men säger man så till varandra?
jag sa grat.. sen dog min mobil.


För-valborg i Lomma var fint. en fin strand och fina människor och utmärkt mat&dryck.
det var jätte bra. jätte jätte bra. så bra att jag och Roman fick ett egen hälsning.
Jag hoppas att riktiga valborg blir lika bra.
Men bara jag får träffa Linn (för du kommer väl?), bara Linnea är där och bara Martin inte dansar till klockan tolv så blir det nog hur bra som helst.

tack för solen.
/Sara

Kommentarer
Postat av: Linnea

Vi ska dansa, fy vad vi ska dansa kvinna!

2008-04-27 @ 18:30:42
URL: http://rentawreck.blogg.se
Postat av: frida

åh, jag vill också dansa med er. ska du till emmaboda i sommar, finaste du?

2008-04-27 @ 19:42:16
URL: http://pulsurbalans.blogg.se
Postat av: limpan

raraste du! all min kärlek till dig, jag kommer snart igen och våldgästar (förhoppningsvis för en längre tid). saknar dig!

2008-05-13 @ 00:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0