Back to Black

Dags för mig att blunda igen, snurra några varv och öppna ögonen för något helt annat. Stå emot allt och inget, bara för att få glömma och gömma. Jag vill och inte vill.

Jag vill drömma men också sopa bort minsta spår av det.

Det har inte funnits. Borta. Nu.


Drar upp mina räddare Mando Diao och Amy Winehouse på högsta volym och dödar varenda tanke. Ska koncentrera mig. ska vara duktig. Ska vara glad och vanlig. Ska inte krypa ihop i min säng för att där ligga och tänka på de då möjliga omöjligheterna. Ska inte låta det få tag i mig. ska nu ansvarsfullt lägga min tid på annat. Jag ska. Jag vill?


Äckliga engelska piss tal.

Kommer aldrig bli färdig.

Lyckades glömma alla grejer i skolan. Det var säkert något undermedvetet som gjorde det. Eller kanske inte eftersom det gör det så mycket jobbigare.

Hatade misslyckade engelska tal.


-sara


Kommentarer
Postat av: lovisa

ditt tal var brao sara :)

2007-09-26 @ 19:37:02
Postat av: sara

sarasara, jag fattar itne hur du fixar att bo kvar i örk. vad göres i helgen? ledig lördagkväll? kyrkan söndag?
maila mig, säkraste sättet att få svar numera.

2007-09-26 @ 21:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0