jag vill...?

Solen skiner ute och det är en perfekt höstdag. Är glad över två överraskande 18 års fester. Jag bara önskar att det hemska uppkommande biologiprovet kunde försvinna.


Jag vet inte vad jag vill ha, ja förutom de där självklara sakerna som att Hanna och Linnea ska komma tillbaka och titta på Nickelodeon med mig, flytta till lund, att syskonen ska komma hit, att få träffa alla trosa-vänner så att jag kan krama dem, skratta, skrika, gråta, att Malin ska komma hem så att vi kan kratta stora lövhögar och hoppa i dem som vi gjorde när vi var små, leka nyfödd med laura, mysa i Saras stuga igen, Sonja ska bli frisk, få verkligheten sluta påminna mig om att den finns, bränna Meits matteprov, sova hos Lolo och spela poker med Jan.

Vad vill jag?

Vad vill jag göra? Vad vill jag ha? Vem vill jag ha?

Topp tre hemsöker min redan så förvirrade hjärna, särskilt topp ett och topp två. Herr underbar och herr charmig. Vill ja ha dem? Nej, det kan jag ju bara inte. Eller hur?

Frågan är bara var min Johnny Depp/ Mando Diao Björns kopia har tagit vägen? Borde inte han ta och komma snart? Jag väntar ju så förskräckligt.

Trots att jag inte tar studenten (blir arbetslös) förs än om ett och ett halvt år börjar oron klia i mig och en liten röst påminner mig om att jag måsta gör nånting då. Men VAD? Tycker själv att jag är töntig som redan nu oroar mig, det är ju luuungt, eller?

Vad jag vill ha lär väl för alltid, eller i alla fall länge, bli en obesvarad fråga...


Kommentarer
Postat av: Linnea

Sova hos Lolo, det vill jag galet mycket!
Och topp tre är som de är, de kan inte hjälpa det. Mystiskt är bra!

2007-10-21 @ 17:28:48
URL: http://rentawreck.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0