jag ljög och Linnea är söt.

jag borde verkligen känna mig skylldig. och det gör jag.
jag ljög för min super snälla stråkensemble lärare att jag skulle bort i helgen och att det var däääärför som jag inte kunde följa med på ensemble-lägret.
den riktiga anledningen är att jag inte orkar. hej och hå. jag är för lat helt enkelt.
eftersom vi på söndag kommer repa inför oprean så skulle jag inte fått en minsta lugn stund denna helgen och det ville verkligen lilla lata jag. så i ren panik ljög jag. och jag tycker inte om det. förlåt stefan och jag hoppas för allt i världen att du inte läser detta inlägg.

jag vill nu dedikera resten av detta inlägg till Linnea(rentawreck.blogg.se). inte bara för att jag lovade henne det utan också för att hon är så söt. hon är duktig på allt och effektiv som en liten myra.
hon sjunger himla likt och hon är rolig. längtar till söndag för att då ska vi mysa hur sträng Eva än må vara.
du är bäst Lenny, bara så du vet.
puss och kram på dig. och lite på Lolo också, för din skull.

-sara

Kommentarer
Postat av: Linnea

du är så bra sara, är det någon som är bättre än lolo måste det vara du!

2007-10-06 @ 17:03:50
URL: http://rentawreck.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0