Harm's our delight...

Ännu en händelserik helg.

Festen hos herr Emanuel var lyckad. Dumt nog kanske man ska säga eftersom detta resulterade i att typ halva folket som skulle vara med i Operan var trötta och bakis.

Men det gick ändå.

Och det gick till och med över förväntan.

Operan blev faktiskt lyckad OCH jag hade, som grädden på moset, roligt också. Det blev faktiskt inte, som jag trott, tråkigt att hela föreställningen sitta längst bak knäpptyst. Det gick även om var tvungen att viska ibland.

Och vad säger detta?

Jo att operan var så pass bra att trotts att vi hade repat den ganska många gånger förut kunde sitta och njuta av den utan att få begär av att prata.

En stor applåd till oss och särskilt Cornelia och Linnea hall för att dem sjöng så underbart vackert. Och en till Eva för att hon är så lustig.


Det fanns dock ett ända minus. Och det var att Sara och Laura som skulle komma och titta inte kunde komma eftersom biljetterna till den sista föreställningen var helt slutsålda.

Detta är mycket synd eftersom jag hade sett fram emot att dem skulle se den och därav träffa alla underbara personer som dem jämt får stå ut med att jag babblar om. Well well...


Nedräkningen har börjat:

8 dagar till THE DAY!


-sara


Kommentarer
Postat av: mattis

men åååh jag saknar dej med ju! Och snart fyller du! synd att vi inte bor i trosa så man kan bjuda över på kalas!! är allt bra med dig min vän? PUSS

2007-10-16 @ 21:48:35
URL: http://winningdays.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0