bort från denna värld.

boskapet vill fly igen.
denna gången inte av rädsla och tvång.
denna gången av tristess.
denna gången gläds jag mer åt det än fruktar det.
denna gången hänger jag med.
denna gången kan jag se på med ett leende.

olika taktiker disskuteras.
jag lyssnar med spänning, rädsla och hopp.
jag lyssnar med ett leende.

har jag vant mig?
eller är jag bara redo för det.
denna gången så inkluderar det inte mig i lika stor skala,
och är det därför jag inte fruktar detta steg utan gläds åt det?
eller bara vill jag fly?
änn en gång. ett till försök.
även om jag förväntar mig att boskapet kommer fly igen gör det mig inget.
heldre fly nu än dö av tristess.
låt oss fly. snälla?

Kommentarer
Postat av: frida

åh, ska ni flytta? någon speciell stad..?

2007-10-20 @ 20:19:31
URL: http://pulsurbalans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0