var snäll och öppna dina ögon.

"dem förstår inte vad kärlek är" ringlar runt i mitt huvud och gör mig ledsen. Jag avskyr stunderna då jag vrider och vänder mig runt och än en gång upptäcker allt det där hemska. Allt det som folk gör och inte gör och att jag varje gång frågar mig hur alla kan vara så blinda?

Hur kan dem inte se det?

Jag vill öppna ögonen och visa dem det som det så konstigt nog lyckats undvika att se.

Sluta göm er och sluta skjuta bort saker ni inte vill veta av.

Jag vill visa hemskaste hemskheter och ljuvaste ljuvligheter.

Jag vill inte se det ensam.

Jag vill dela synen, tanken och sucken

Jag vill visa glädjen, ömheten och lyckan.
Jag vill att folk ska förstå.

Men kommer denågonsin göra det?


Och så finns de ju dessa människor som man aldrig kan sluta tänka på.

Även om man vill..


Kommentarer
Postat av: Linn

Jag saknar dig Sara.
och det känns som om vi behöver lite catch-up.. :) har återupplivat min blogg (igen) btw, hihihi.
Puss på dig raraste

2007-11-08 @ 17:28:43
URL: http://marialinnstenius.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0