höstlycka.




fick dessa bilder av min alldeles egna Linnea idag och var bara tvungen att lägga ut några för att visa en liten del av en helt underbar höstdag vid min skola. och som förklaring till de flesta av dem.. det var Roberts ide.
låt mig bara presentera:
den blonda med alldeles förstor mössa och ser lite halv galen ut: JAG
den söta blonda flickan med luriga ögon och charmigt leende: LINNEA
den lilla busiga rödtotten med strålande ansikte: HANNA
den konstiga manliga brunetten med världens bästa fantasi: ROBERT


Kommentarer
Postat av: Linnea

så himla mysigt. jag längtar tillbaka!

2007-11-07 @ 18:07:09
URL: http://rentawreck.blogg.se
Postat av: frida

åh, du är så sjukt söt! och jag saknar dig så himla mycket. så mycket att det gör ont. och vi måste verkligen ses snart (men när var hur? tiden tycks vara så fullproppad med andra saker jämt och ständigt...) jag hatar att det är så tusentals många mil (det känns så!) mellan oss. det borde inte vara så... åh

2007-11-07 @ 20:21:46
URL: http://pulsurbalans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0