host.

önskar att jag kunde samla ihop alla mina hostningar till en riktigt stor hostattack så att jag sen slipper hosta. nu har jag för vana att hosta när jag minst behöver det, som mitt i konserter, när jag ska sova,  när jag ska äta, under lektioner och sådna där extremt onödiga tillfällen.
men, visst, när är det lägligt att hosta egentligen?
det är inte ens lägligt att hosta när man ska förklara för idrottsläraren hur sjuk man är, för då tror han/hon att man fakear.
nu när jag sitter ensam på mitt rum med musik i öronen kanske det är mest lägligt att hosta. fast... nej. för mor och far sitter i rummet bredvid och jag vill inte bli sjuk stämplad av dem. för i helgen är det fullt upp som vanligt, och av någon outgrundlig anledning vill dem att jag ska ta det lungt. Strunt prat!
hm...

underbara människor glittrade idag men jag lyckades stå emot.
nej och nej.
ska nu bli en hård sten och stänga ute allt som enligt mig inte har och något och göra i mina tankar. och så att jag ska kunna använda Lektor Magnus citat:
"ni kanske tror att jag är hård, men ni ska veta att jag har ett hjärta av sten".

alkonblåvingar i mitt hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0