en ballong av lycka + en liten irriterande nål

det är konstigt hur man efter en jätte mysig fest kan känna sig så nere.
att man kan låta en liten sak sänka humöret så pass mycket.
fast om man vrider och vänder lite på situationen så kan det vara förstårligt att någonting som man längtat efter och haft så stora förhoppningar på plötsligt blåses bort så att man besviken står kvar ensam och drömmer töntiga drömmar istället. och trots att en söt halloween fest på ett torp mitt inne i de smålänska skogarna har varit lyckad så kommer den här lilla irriterande saken och gör ett litet hål på lyckan så att alldeles förmycket pyser ut.
men jag ska försöka följa kloka Linneas ord och vänta på nästa tillfälle att längta efter.
om det nu kommer igen.


jag måste nog ha dem fulaste vampyständerna någonsin.
- sara

Kommentarer
Postat av: Linnea

jag förstår hur du känner dig. man kan gräva ner sin i alla arga tankar på saker man inte kan ändra på.. hanna sa till mig en gång, när jag var nere över draco och blabla. "Jag är en sån som tror på att rätt tillfälle kommer!" Det levde jag på i veckor!

2007-11-04 @ 10:22:04
URL: http://rentawreck.blogg.se
Postat av: matilda

finaste sötaste underbaraste du!
Tack för ditt sms jag blev så himla glad, har inga pengar att svara för just nu, men hur som helst så saknar jag dej här uppe också. så otroligt mycket. för varje gång jag får träffa dej blir jag mer och mer beroende av dej och dina nätta skor i min hall eller ditt härliga strålande ansikte när du brister ut i gapskratt. ååh! det var så himla mysigt att hälsa på i skåne. jag älskar din liknelse med ballongen. jag förstår precis vad du menar, även om jag bara kan gissa mig till handlingen bakom. ballonger är ju just så. så himla ömtåliga och nästan menade att nån gång släppa ut luften. då får man fylla sig själv med luft istället. det är säkrare men ja också tråkigt. man kan inte låta bli att blåsa upp ballonger ibland (förväntnigar). det ligger ju mycket tjusning i bara det. vi hörs snart! PUSS

2007-11-04 @ 14:58:11
URL: http://winningdays.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0